Ordu 2 nolu Şubemiz Memur-Sen İstişare Toplantısına Ev Sahipliği Yaptı
26 Aralık 2012, Çarşamba
22 Aralık 2012’de, saat:09.30’da başlayan 4’cü İstişare Toplantısı’nın ev sahipliğini Diyanet-Sen Ordu 2 No’lu Şubesi üstlendi. Toplantıya yaklaşık 70 üye katıldı.
22
Aralık 2012’de, saat:09.30’da başlayan 4’cü İstişare Toplantısı’nın ev
sahipliğini Diyanet-Sen Ordu 2 No’lu Şubesi üstlendi. Toplantıya yaklaşık 70 üye katıldı.
Toplantıda,
ev sahibi olarak söz alan Diyanet-Sen Ordu 2 No’lu Şube Başkanı Recai Özkan’ın
katılımcılara ‘‘Hoş Geldiniz!’’ konuşmasından sonra söz alan Memur-Sen Ordu İl
Başkanı Gökşin Şenol, ‘Memur-Sen olarak Ordu’da -8.500-, Türkiye genelinde
-700.000- üyeye ulaşarak Türkiye’nin en büyük Sivil Toplum Örgütü olduklarını’
söyledi.
Karşılıklı fikir alış verişinin yapıldığı toplantı verimli geçmiştir.

