Emektar Din Görevlilerine Plaket
09 Ekim 2020, Cuma
Diyanet-Sen Ordu 2 Nolu Şube Camiler ve Din Görevlileri Haftası nedeniyle Fatsa Müftülük Konferans Salonu’nda bir program düzenledi. Programda bu yıl emekli olan din görevlilerine plaket verildi.
Emekli olan din görevlilerini unutmayan ve hizmetlerinden dolayı birer teşekkür plaketi veren Ordu 2 Nolu Şube Başkanı Recai Özkan, “Uzun yıllar din hizmeti vermiş ve bu yıl içinde emekli olmuş din görevlilerimize emeklilik hayatlarında da başarılar diliyorum. Güzel hizmetleri için hepsine ayrı ayrı teşekkür ediyorum. Sağlıklı uzun ömürler diliyorum” dedi.
Plaket programının ardından emekli din görevlilerine yemek ikramında bulunuldu.

