Bir Sorunu Daha Çözdük: Sözleşmeli Personelimiz Ek Ders Ücretinden Yararlanabilecek
Diyanet İşleri Başkanlığı’nda çalışan 4/B’li personel ek ders ücretlerinden yararlanabilecek.
Resmi Gazete’de bu gün yayımlanan Bakanlar Kurulu Karana göre Diyanet İşleri Başkanlığı Kur'an kursları ile yaz Kur'an kurslarında sözleşmeli olarak çalıştırılan Kur'an kursu öğreticisi, imam-hatip, müezzin-kayyım ve vaizlere ek ders ücreti verilecek.
Üyelerimizin ekonomik, sosyal ve özlük haklarını korumak için her platformda çalışmalarına devam eden sendikamız 2010 yılı toplu görüşmelerinde, toplu görüşme tutanağına konulmasını sağladığı 4/Bli personelin yaz kurslarında ek ders ücreti almaları hususunda gerekli yasal düzenlemelerin de yakın takipçisi oldu.
Sendikamızın gayretli çalışmaları sonucu konuyla ilgili 2011/1782 sayılı Bakanlar Kurulu Kararı Resmi Gazete’nin 27 Mayıs 2011 tarih ve 27946 sayılı nüshasında yayımlanarak yürürlüğe girmiştir. 4/B’li personelimize ve camiamıza hayırlı olsun.
Bakanlar Kurulu Kararı’nın yayımlandığı resmi gazete aşağıdadır:
| |||||||||

