Aydın Şube Yönetiminden Ziyaret
17 Şubat 2021, Çarşamba
Diyanet-Sen Aydın Şube Başkanı Süleyman Marankoz ve beraberindeki heyet, Diyanet-Sen Genel Başkanı Mehmet Ali Güldemir ve yönetim kurulu üyelerini ziyaret etti.
Aydın’da yapılan sendikal çalışmalar konusunda bilgi veren Marankoz, yönetim kurulu, ilçe temsilcileri ile el birliği ile çalıştıklarını belirtti.
Ziyaretten duyduğu memnuniyeti belirten Genel Başkan Güldemir, “Sizlerin çalışma azmi, kardeşlik bilinci ile yaptığınız çalışmalar bizlere güç veriyor. Ülkemizin en güçlü teşkilatlarından birine sahip olduğumuzun bilinci ile ilkelerimizden taviz vermeden Diyanet-Sen ailesi için çalışmaya, kazandırmaya devam edeceğiz” dedi.

