Sivas İl Divan Toplantısı Geniş Katılımla Gerçekleştirildi
Sivas Şubesi İl Divan Toplantısı Genel Başkan Yardımcıları İrfan Kaşıkçıoğlu, Kerim Alptekin, Memur-Sen İl Temsilcisi Halil İbrahim Temiz, Şube Başkanı Vahit Yiğiter ve yönetimi, Memur-Sen Konfederasyonuna bağlı sendikaların il başkanları, Diyanet-Sen zorunlu organlar ve ilçe temsilcilerinin katılımı ile gerçekleştirildi.
Kaşıkçıoğlu: Din Görevlileri İçin Mücadele Ediyoruz
Diyanet-Sen Genel Başkan Yardımcısı İrfan Kaşıkçıoğlu, gerek sendikanın kurulması aşamasında gerekse sonraki dönemlerde büyük zorluklarla karşılaştıklarını belirterek “18 Ağustos 1998’de sendikamızın tohumları atılırken, bize engel olmaya çalışanlar hatta daha da ileri gidip, örgütlenme çabamızı değersizleştirmeye çabalayanlar, yaptıklarımızı gördükçe, yapacaklarımızı öğrendikçe fikri nedamete düştüler. Çok şükür bu gün Diyanet-Sen 90 bin üyesiyle ve üyelerinden aldığı güçle, zamanın erdemliler hareketidir. Bizim davamız, insanca yaşama ve yaşatma davasıdır. Emeğin hakkını gözetmek, haklarını artırmak, ekmeği hakça paylaşmaktır. Biz sendikamızı; kendimiz, ülkemiz ve insanlığa hayır sağlayan bir imkân ve fırsat, aynı zamanda salih amel defterimizi çoğaltacak bir araç olarak görüyoruz. Diyanet-Sen bize, sizlerin emanetidir. Bu emaneti daha da geliştirip bizden sonraki neslin arasından en ehil kişilere yönetimi devredene kadar bu sorumluluğumuzu yerine getirme gayreti içerisinde oluyoruz ve olacağız. Diğer Sendikaların bile takdir etmek zorunda kaldığı başarılarımız ve kazanımlarımız; din görevlisi olarak sadece öğüt verici değil, örgüt kurucu olduğumuzu da bi hakkın teslim etmekten başka yol bırakmadı.” İfadelerine yer verdi.
Oldukça verimli geçen il divan toplantısında önümüzdeki dönem yol haritası da belirlendi.

