Özkan Sivrihisar İlçe Teşkilatı ile Buluştu
Diyanet-Sen Genel Sekreteri Neslibey Özkan, Eskişehir’in Sivrihisar ilçesinde teşkilat mensuplarıyla bir araya geldi. Özkan, Diyanet-Sen’in %61’lik sendikalaşma oranıyla Türkiye’nin en güçlü sivil toplum kuruluşlarından biri olduğunu vurguladı.
Eskişehir teşkilat çalışmaları kapsamında Sivrihisar ilçesini ziyaret eden Genel Sekreter Neslibey Özkan, din görevlileri ve sendika temsilcileriyle samimi bir buluşma gerçekleştirdi. Toplantıda sendikal kazanımlar, gelecek hedefleri ve Diyanet çalışanlarının beklentileri masaya yatırıldı.
"Diyanet-Sen, Sorunlara Teknik Analizle Çözüm Üreten Büyük Bir Ailedir"
Toplantıda konuşan Özkan, Diyanet-Sen’in temel çalışma prensiplerine değinerek şunları söyledi:"Diyanet-Sen; Diyanet ve Vakıf görevlilerinin beklentilerini öncelemeyi, sorunları tespit edip teknik analizlerle çözüm önerisine dönüştürmeyi düstur edinmiş büyük bir teşkilattır. 1998 yılında Rahmetli Kurucu Genel Başkanımız Ahmet Yıldız ve bir grup münevver din görevlisi tarafından yakılan bu meşale, bugün 81 ilde ve tüm ilçelerimizde dev bir çınara dönüşmüştür."
22 Yıldır Değişmeyen Adres: Tek Yetkili Sendika
Özkan, konuşmasında Diyanet-Sen’in başarı dolu tarihine ve sendikalaşma oranlarına dikkat çekti. 2004 yılından bu yana 22 yıldır kesintisiz yetkili sendika olduklarını hatırlatan Özkan, sözlerini şöyle sürdürdü:
%61 sendikalaşma oranı ile kamu görevlileri sendikaları arasında Türkiye’nin en yüksek oranına sahip sendikasıyız. Memur-Sen bünyesinde ilk yetkiyi alan ve bu bayrağı her yıl daha da güçlenerek taşıyan, ilklerin ve kalıcı işlerin sendikasıyız. 90 bin üyemizle çalışanlarımızın ekonomik haklarını geliştirmenin yanı sıra, ülkemizin bağımsız kimliğini güçlendirme ve mazlumların sesi olma misyonumuzu kararlılıkla sürdürüyoruz.
Programda Eskişehir Şube Başkanı İlhan Köroğlu ve yönetim kurulu üyeleri, Sivrihisar İlçe Temsilcisi Muhammet Raşit Kıvrak, ilçe yönetimi ve ilçe teşkilatı hazır bulundu.

