Kütahya İstişare Toplantısı Gerçekleştirildi
27 Mart 2023, Pazartesi
Diyanet-Sen Kütahya Şubesi İstişare Toplantısı şube yönetimi, denetim ve disiplin kurulu üyeleri ve ilçe temsilcilerinin katılımı ile gerçekleştirildi.
Şube Başkanı Ülfet Balon Başkanlığı’nda yapılan istişare toplantısında, Mayıs ayı öncesi çalışmalar değerlendirildi. Kütahya merkez ve ilçelerinde yapılan teşkilat çalışmaları, ilçelerde yapılan üye çalışmaları, tüm müftülük personeline ulaşma ve sendikal kazanımları anlatma, din görevlilerinin sorunları, KİK ve toplu sözleşmeye gönderilecek talepler, deprem bölgesine yapılan yardımlar ve bundan sonra yapılabilecekler gibi konuların değerlendirildiği istişare toplantısı oldukça verimli geçti.

