Genel Sekreter Özkan, Şanlıurfa Din Görevlileri Buluşmasına Katıldı
Diyanet-Sen Genel Sekreteri Neslibey Özkan, Şanlıurfa Şube Başkanı Mehmet Hadi Gündüz, Memur-Sen Şanlıurfa İl Başkanı İbrahim Coşkun, İl Müftü Yardımcıları, şube yönetimi, ilçe ve işyeri temsilcileri, komisyonlarımız ve din görevlileri katıldı.
Özkan: Hakkaniyet ve İnançla Yol Almaya Devam Ediyoruz
Diyanet-Sen Genel Sekreteri Neslibey Özkan toplantıda yaptığı konuşmada sendikal aidiyet, birlik ve beraberliğin önemine vurgu yaparak “Sendikal çalışmalar, emek ve özveri isteyen uzun soluklu bir yolculuktur. Diyanet-Sen, din görevlilerinin haklarını savunma noktasında yalnızca mevsimlik bir aktör değil, yıl boyunca kararlılıkla faaliyet gösteren, istikrarlı bir sendikadır. Yatanlar ile yapanları ayırmak, sendikal mücadelede verimliliği artırır ve hedeflere daha hızlı ulaşılmasını sağlar. Sendikal dayanışma, yalnızca uygun koşullarda değil, her zaman ve her şartta emek verenlerin omuzlarında yükselir. Bu bilinçle hareket eden bir sendikanın geleceği daima güçlü olacaktır. Diyanet-Sen, yılın her döneminde, yalnızca bir hedefe ulaşmayı değil, tüm üyelerini temsil eden bir güç birliği oluşturmayı amaçlamaktadır ve bütün çabamız gayretimiz bu yöndedir. Diyanet-Sen, her daim üyelerinin haklarını ve sorunlarını merkeze alan bir sendika olarak, hakkaniyet, basiret ve vicdanla yol almaya devam edecektir. Mevsimlik sendikacılık anlayışıyla yapılan eleştiriler karşısında, verilebilecek en güzel cevap, saflarımıza yeni üyelerin katılımıdır.” Değerlendirmelerinde bulundu. Geniş katılımla gerçekleştirilen din görevlileri buluşması oldukça verimli geçti.

