Denetleme Kurulu 2025 Yılı İlk Denetimini Gerçekleştirdi
01 Ağustos 2025, Cuma
Diyanet-Sen Genel Denetleme Kurulu, 2025 yılının ilk altı aylık olağan denetimini tamamladı. Mehmet Hadi Gündüz başkanlığında toplanan ve İbrahim Güzeldağ, Ahmet Görgülü, İrfan Bakır ve Halil İbrahim Kulaç’tan oluşan genel merkez denetleme kurulu üyeleri, Diyanet-Sen'in 2025 yılı ilk yarım dönem faaliyetlerini detaylı bir şekilde inceledi. Denetim süresince, kurul üyeleri Yönetim Kurulu üyelerinden de yapılan çalışmalar hakkında kapsamlı bilgi aldı.
Denetimler sonucunda hazırlanan raporda, Diyanet-Sen'in kurumsal kimliğinin gerektirdiği disiplinli, düzenli ve sistematik bir çalışma yürüttüğü belirtildi. Kurul, Diyanet-Sen Genel Yönetim Kurulu'na gelecek çalışmalarında başarılar diledi.

