Çanakkale İl Divan Toplantısı Gerçekleştirildi
Diyanet-Sen Genel Sekreteri Neslibey Özkan, Genel Başkan Yardımcısı İrfan Kaşıkçıoğlu’nun katılımıyla Çanakkale İl Divan toplantısı yapıldı. Toplantıya Çanakkale Şube Başkan Şahin Aygül, Edirne Şube Başkanı Emin Yaryıkan, il müftü yardımcıları, Biga İlçe Müftüsü Kemal Karadeniz, şube yönetim kurulu üyeleri, ilçe temsilcileri, komisyonlar ve üyeler katıldı.
Toplantının açılışında konuşan Genel Sekreter Neslibey Özkan “Her zaman emeğin karşılığının alınamayabileceğini ama her başarının, elde edilen her kazanımın, varılan her hedefin mutlaka bir çalışmanın, mücadelenin, akıtılan terin eseridir. Bizler zor bir iş yapıyoruz. 25 yıldır ülkemizin daha demokratik olası, din hizmeti ve vakıf hizmetinde çalışanların sorunlardan arınmış bir şekilde işinin başına gidebilmesi, gelir dağılımında adaletsizliğin giderilmesi, kamu görevlilerinin mali, sosyal ve özlük haklarının iyileştirilmesi için kayda değer bir yol aldık, pek çok sorunu çözüme kavuşturduk, hayal dahi edilmeyen yasakların tarih olmasını sağladık. Sadece son toplu sözleşmede bile hizmet kolumuz adına güzel kazanımlar elde ettik. Bütün bunlar, örgütlü gücümüz; el ele vermemiz, kol kola girmemiz, omuz omuza yürümemiz sayesinde oldu.” Dedi.
Genel Başkan Yardımcısı İrfan Kaşıkçıoğlu, Diyanet-Sen sosyal ve kültürel sendikacılığın, hizmet sendikacılığının adresi, erdemlilerin buluşma merkezidir. Emeğimize, ekmeğimize, haklarımıza, özgürlüklerimize, onurumuza, medeniyet davamıza sahip çıkarken ‘birlikte üretelim, hakça bölüşelim’ anlayışıyla erdemli, adil ve medeniyet değerleriyle şekillenmiş sendikal duruşun merkezi olduk. 21. Yılımızı doldurduğumuz Genel Yetkide sendikacılıktaki ehliyetimiz, sözlerimizdeki tutarlılık ve samimiyetimiz, nihayetinde medeniyet davasına dair aidiyetimizle din görevlilerinin desteğine mazhar olup 89.845 üyeye ulaştık. 21. Kez Genel Yetkili olmamıza vesile olan şube ve il başkanlarımıza, yönetimlerine, ilçe başkanlarımıza, yönetimlerine, İş yeri temsilcilerimize, kadınlar komisyonumuza, gençlik komisyonumuza, sendikamıza emek ve gönül veren lider kadromuza şükranlarımızı sunuyoruz” dedi.

