Bitlis Şubesi 2. Olağan Kongresini Gerçekleştirdi
Diyanet-Sen Bitlis Şubesi gerçekleştirdiği 2. Olağan Kongresi ile yeni yönetimini belirledi.
17 Eylül 2011’de Bitlis İmam Hatip Lisesi Konferans Salonu’nda gerçekleştirilen kongrede mevcut Şube Başkanı İsmet Alca güven tazelerek yeniden şube başkanlığına seçildi.
Kongreye Bitlis Belediye Başkanı Fehmi Alaydın, Bitlis Memur-Sen İl Temsilcisi Rasim Taşcan, genel merkez yönetiminden Genel Teşkilatlanma Sekreteri Mehmet Ali Güldemir, Genel Mevzuat ve Toplu Sözleşme Sekreteri Ali Bayır ve Genel Eğitim Sekreteri Cebrail Yakışır, Diyanet-Sen Batman Şube Başkanı Mühyettin Çetin ve yönetim kurulu üyeleri, Ağrı Diyanet-Sen yönetim kurulu üyleri, Memur-Sen ve bağlı sendikaların yöneticileri bazı siyasi ve bürokratlar katıldı.
Tek liste halinde girilen Bitlis Şubesi 2. olağan kongresi sonucu yönetim şu isimlerden oluştu:
ve çevre illerin şube başkanı ve il temsilcilerinden de yoğun katılım oldu.
Şube Başkanı : İsmet Alca
Şube Sekreteri : Osman Durak
Şube Teşkilat Sekreter : Seyat Öztürk
Şube Mali Sekreteri : Yılmaz Uluç
Şube Mevzuat Sekreteri : Seracettin Bulut
Şube Eğitim Sekreteri : Rahmetullah Erkoç
Şube Arş ve Dışilş Sek : Sabri Yuva


